Význam marketingových distribučných ciest

Na čo slúžia marketingové distribučné cesty:
– získanie určitých výhod
– nedostatok finančných zdrojov
– efektívnosť hromadnej distribúcie
– rozvoj distribučnej siete
– získanie skúseností, vedomostí
– dostupnosť tovaru pre cieľové trhy
– transformácia dodávok k zákazníkovi

Distribučné cesty v oblasti služieb: dostupnosť a prístupnosť – pre cieľové obyvateľstvo

Tvorba distribučných/marketingových ciest:
1) požadovaná úroveň zásobovania
2) stanovenie cieľov a obmedzení marketingovej cesty
3) identifikácia hlavných alternatív distribúcie
4) Hodnotenie hlavných alternatív distribučných ciest

Komentáre k článku Význam marketingových distribučných ciest (4)

  1. Môžu byť niektoré marketingové distribučné cesty neetické alebo škodlivé pre spoločnosť?

  2. Niektoré distribučné cesty môžu mať negatívny vplyv, napríklad ak podporujú neudržateľnú spotrebu alebo využívajú neetické obchodné praktiky. Dôležitá je etická a udržateľná prax.

  3. Malo by sa vládne regulovanie distribučných ciest zvýšiť, aby sa zabránilo monopolom a ochránila konkurencia?

Poradňa

Potrebujete radu? Chcete pridať komentár, doplniť alebo upraviť túto stránku? Vyplňte textové pole nižšie. Ďakujeme ♥