Distribučné cesty majú určité ciele a obmedzenia. Stanovenie cieľov a obmedzení marketingovej cesty:
- vlastnosti výrobku
- vlastnosti sprostredkovateľov
- vlastnosti konkurencie
- vlastnosti firmy
- vlastnosti prostredia
Distribučné cesty majú určité ciele a obmedzenia. Stanovenie cieľov a obmedzení marketingovej cesty:
Aké hlavné faktory ovplyvňujú voľbu distribučných ciest pre spoločnosti?
Hlavné faktory ovplyvňujúce voľbu distribučných ciest zahŕňajú charakteristiky produktu, požiadavky zákazníkov, konkurencieschopnosť trhu, a špecifické ciele a obmedzenia spoločnosti.
Je spravodlivé, že niektoré veľké firmy majú výhodu vo voľbe efektívnejších distribučných ciest, čím znevýhodňujú menšie konkurenty?
Toto môže byť vnímané ako nespravodlivé, pretože veľké firmy môžu využívať svoje zdroje na získanie lepších distribučných kanálov, čo môže brániť menším konkurentom v súťaži a inovácii.